wtorek, 2 kwietnia 2013

Po Świętach...

Sorki że wczoraj nie pisałem , ale pojechałem z rodzina do wujka w Siedlcach i wróciłem ok.23.30
Więc nie zrozumcie mnie źle ale nie miałem wczoraj dla was czasu.


Tak jak w tytule dziś jest ostatni dzień przed szkołą. Niestety już taki nasz los...
W tę środę jest wielkie powtórzenie wiadomości z 4-6, a w czwartek SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTÓW !!!
Sami widzicie, że mam same zakłopotania z tą szkołą. Jednak coś za coś w szkole są moi koledzy i koleżanki, których nie widzę codziennie:( .(hehehe)
Widzicie ,że szkoła ma dwie strony medalu i  nie można jej lekcjoważyć .(ta jasne i co jeszcze)
No dobra bo sprzeczam się teraz z samym sobą więc mi już odbiło przez te Święta.

To na razie tyle co mam wam do zakomunikowania
Pozdrowienia:
Krecix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz