sobota, 23 marca 2013

A ja dokarmiam

Zima się kończy a ja wciąż dokarmiam, w tym roku wysypałem już ok30kg ziarna.
Ptaków jest tak dużo, że nie mieszczą się na balkonie, nie uwierzycie ale
jednorazowo siedziało ok 130 sztuk !
Przylatują najróżniejsze gatunki. Wszystkie są ładne, a niektórym zrobiłem zdjęcia.
Mi one się bardzo podobają. A czy wam też ?
Zresztą co ja się pytam, sami oceńcie co mi wyszło:
 

Średnia ilość ptaków na balkonie
(jak dacie radę to policzcie)
 
 

Mazurek
ptak o najpiękniejszej nazwie
 
 

Czyż
(Czyżyk)
,,czyż to nie piękny Czyż?"
 
 

 

  Dzwoniec
,,ty dzwońcu!?"
 
 

Sikora bogatka
najbardziej inteligentne
z
gości na balkonie
 

Jer
zimowy przybysz z dalekiej północy
 

Grubodziób
Król łuszczaków
 
 

Szczygieł
koneser nasion ostu
 
 
Szpak
kombajn do wiśni i czereśni
 
 

Sikora modraszka
szybka, zwinna,
bezkonfliktowa
 
 

 
 
O wróbelku
Wróbelek jest mała ptaszyna,
wróbelek istota niewielka,
on brzydką stonogę pochłania,
Lecz nikt nie popiera wróbelka
Więc wołam: Czyż nikt nie pamięta,
że wróbelek jest druh nasz szczery?!
........................................................
kochajcie wróbelka, dziewczęta,
kochajcie do jasnej cholery!

Konstanty Ildefons Gałczyński
1947 



 
 
 
ZAGADKA ORNITOLOGICZNA
co to za gatunek?
konkurs na spostrzegawczość
Już jestem gotowy
Będzie ze mnie pisanka!

                                               Jeśli chcecie więcej takich postów to piszcie
                                                             komentarze z pytaniami
                                                                   i odpowiedziami
                                                                        na zagadkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz